söndag 5 september 2010

Trädgårdsmässan

Hej alla!!
Har nu kommit hem ifrån en underbar förmiddag eftermiddag i hembygdsparken där TRÄDGÅRDSMÄSSAN pågår fram till 17oo idag... vill gärna dit igen, jag tycker att det borde vara trädgårdsmässan både lördag och söndag. Detta året var mässan mycket större och mer omfattande. Jag hoppas ni var där och såg allt detta underbara. Jag köpte något i vitt såklart, ett tidningsställe, ett hjärta i armeringsjärn att sticka ner i rabatten och små söta (3 st) hjärtan att hänga i köksfönstret t ex. Bilder kommer senare. Här kommer i alla fall lite bilder från några av utställarna.. härligt trevliga!! Se och njut;
Underbart från Fröjd.


Fler fina ting från Fröjd

Nästa utställare var "Lotties trädgård" från Varalöv
Öppet mellan 6 juni och 25 augusti.


Denna utställer var "Petersborgs gård" från Österlen.











En underbar mässdag i Hembygdsparken och jag körde hem alldeles för tidigt men jag cykla och sen tog pengarna slut. Jag köpte ett hjärta i armeringsjärn och när det var betalt så kom jag på att; jisses jag cyklar ju, hur ska jag få hem det?? =) Men det gick finfint. Nu är det dax att ta in ett set utemöbler, Hörs igen och ha det bra i höstvädret och njut!!
Gröna höstkramar/Mari

2 kommentarer:

  1. Hej, vi var oxå där, massor av folk, du måste varit där tidigare eftersom du var där så länge... cykel dit hahahaha, skulle velat se dig på hemvägen?? Hjärtat pryder rabatten fint. Såg du ändrat framför huset, fint med barnvagen och växterna i den... kan du inte fota och skriva om det och vilka växter du har där? kram från en bloggare

    SvaraRadera
  2. Hej, hur går det med att skaffa reklam på din blogg?? Jag kunde inte hjälpa dig, vet inte vart du ska vända dig heller... hjälpsupporten kanske?? kram P

    SvaraRadera